Search This Blog

Wednesday, March 16, 2011

hangout togethertogether

assalamualaikum :)


wahhhh . dh lame giler x update belog nie . dh berkulat dh pon . haha . xde mse doee nk update . almaklumlah skrang nie kn aku duk asmara . heshh . silap2 . asrama ;) aku malas nk citer sal sekolah baru aku tuh . sbb klau aku citer mmg sampai taon dpan pon x akn abis nyer . citer sal hangout ngn mmbe lagi bgus . haha


best nyer hangout dgn mmbe2 semalam . wahhhhh . lame kot x jumpe dorg . (pdhal bru jer 2 mnggu)
kite org berkarokkarok , bermakanmakan . dn berjalanjalan d mne lagi , kalu bukan di .........................................





dan di ...............................


nmpk mewah jer kn mcd nie . pdhal kt k .terengganu x cam nie pon .

haaaaa . tu lah tmpt kteorg lepak . kt mne lagi nk lepak kt k .terengganu nie . takde dh . ctu jer ad . haha . mmg tmpt nie lah kebiasaan anak2 remaje seperti kami  lepak . nk pegi tgk wayang pon jaoh sgt . kt kemaman tuh . sejam lebih dri ktrg .


n then kteorg pi mkn . mkn bkn jer kt stu tmpt , bkn due tmpt . tp tige tmpat kte org pi mkn . waaaauuu . mmg tak byk pon kn . mle2 aku mkn kt mcd ngn thiah  n pizam . pstu aku teman kan yaniy  , tirah  n boh mkn kt rasamas kt giant . smpat jugak lah kteorg berpicture2 kt sane . haha

'sdap nyer mkanan , tp mhal sgt , aku xde diut nie '
semue muke bersemangat tgk menu . haha










dr. Rozmey pnyer trademark !








Tirah pnyer trademark !



















sdap makan tooooo
yuuuuummmmmmmm









 


lepas makn kt rasamas , ili pulak mai . p pulak kfc teman dye mkan . adoiiyaiii . gemuk cm tuh jer aku . mne tak nyer , klau pegi tman jer takpe gk . nie smbil mnyelam minum air r . smbil teman smbil mkan2 . hahaha




senyum x perlu kata apa apa :)
mkan ili jgn tak mkan . mkan mkan











dekat kfc nie jugak lah kite jumpe seseorg . wwahhhhhhhh . encem giler doee .. mcm org korea . si dye bersame mkwe . haha . jeles =-= . mkwe dye chantek . berbaju kurung . ayu gitu . mcm pnang dibelah due .
comey2 . :)


oke lepas mkn knyang2 . pastu tuh kiteorg pegi karokkkkkk pulak  . first time nie aku karok lam tahun nie . lepas gian . haha . suare tak best pon . maen hentam jo lah .


smpat lagi snyum tuh .



ili feel giler tuh .
boh mnyanyi dgn pnoh prasaan . haha
semangat nyanyi woooo .

 

mcm2 lagu r gk kteorg nyanyi . klau nk list tuh mmg byk giler r . mcm2 lagu ad . om puteh . jiwang . rock . lagu2 lame . mcm2 r . smpai sakit tekak kite org duk mnjerit2 . yg x tahan tuh kt part2 yg not tnggi r .  semue duk cover suare msing2 . hahahaha . lawak doee . tp mmg best . suare mmg lulus n sdap d dgr r . haha

lepas lepas kte org pegi karok , kite org sekali lagi pegi ker mcd . haha . lpas mcd mcd lpas mcd mcd adooiyaii . tu jer lah tmpt lepak yg best kt citu . smpai mcd pon dh muak tgk mke kte org  :D
 dn d mcd pon kte org sempat lagi berpicture2 . haha . mmg dasar giler kamera lah .




bapuk dn laki nyer , pizam .
aku like pic nie :)


frenchfries ! yuummmyyy
senyum :)
bersame pemilik dslr yg bertanggungjawab mngmbil pic kteorg pde ary nie  !





fuhhh . mmg letih giler hangout nie . smpai kaki aku sakit pas balek rumah . tp mmg bestttttttttttt gilerrrrr .
tp stu jer lah yg x best . aku x dpat jumpe ngn ika n teh  . huhu . ika p balek kg kt kelantan . teh pulak p kL buat ape entah . bercuti kot ngn femeli2 dye . yg keluar nyer su , thiah , yaniy , ili , boh n trah .


tuh dia tuh dia sepboh ! tp x ckup due org :(   



hey hey hey , nanti kte hangout cam nie lagi ea . lame doee x kuar cm nie . x r lame mne . tp lame r jugak . hahaha . ayat aku cam keling je . entry aku sebenarnyer x r pnjang mner . cume pic jer byk . hahaha . dh takde modal nk tulis ape . ltak pic jer lah . ^_^

daaaaaa :)

2 comments: