Search This Blog

Sunday, February 27, 2011

orang2 femes .

assalamualaikum :)


hayy haayyyy . nk citer nie nk citer nie . dgr larh . oke 'bace lah' akceli . hari tuh kan hari tuh kan aku jumpe  DAFI !! omeegodd . dan dan dan
NASHRIN !! due org jejake yg amt comel dn hensem ! (gatal plus gedik) . aku jumpe dorang sbb hari tuh metro ade buat jelajah ape ntah kt terengganu nie . then mak aku pon join r . aku pon same . haha . best gler kot mse tuh :DD

si baju merah comel n putih tp si baju biru buruk dan hitam =-=



oke . aku tahu aku tahu . mmg sesuai kan :P(perasan)


okee . lupe nk cakap . aku juga jumpe dgn ANA RAFFALI . aku akn ckap "kau nie mcm katak duk bwah tmpurung kelape yg dh berkulat lagi berlendir tuh" kalau kau ckap kau x kenal dgn awek nie .
wauuu . dia sgt lah cun . agak mlu ble nk amik gmbar ngn dye . sbb aku hitam sgt . tp takpe larh . hitam tak hitam asal bleh amik gmbr kan . kan kan kan (smbil mngenyit2 mate ) .


aku berjaye mngajar k. ana buat peace ! yeah :)  








ekceli byk gler aktiviti kte org kt sne . mcm2 r . tp org terengganu kureng spoting r . artis dtg pon buat2 x tahu jer . cm x meriah sgt lah . mcm lah artis selalu dtg cnie kn . nie lah stu sbb why artis mlas nk buat show kt terengganu . sbb dorang x support artis2 nie . mse aku p sana aku tgk ad lah beberape artis nie muke cam boring jer . mybe dorang bermonolog 'haiii , bosan gler kot mai cnie . bkn ada apa pon . rakyat pon x spoting . takdo apo2 yg mnrik pon eyh . buang masa ja aku mai cnie(nk ckap dialog kedah x jadi) ' . mybe tuh larh kot dorang kate kn . aku pon mlas r nk ckap byk kn . nnti org ckap aku mnabur ftnah plak . haha .

so pngajaran nyer klau artis2 dtg cni . be spoting cket r bai . jgn r buat x layan cm tuh kn . kte kne bg support kt dorang seme . sape lagi yg nk support dorang kalau bkn kite . bg semngat k !
mcm nubhan nie . semangat jer kn . haha :DD

muke nubhan mmg cun mse nie !

bubye :)

No comments:

Post a Comment